Szeretettel üdvözöljük a Nikola Moda Olasz Butik Webshopjában!

TÉLI KIÁRUSÍTÁSUNK ELKEZDŐDÖTT, A MEGJELÖLT TERMÉKEKRE, A KÉSZLETÜNK EREJÉIG ILL. VISSZAVONÁSIG!

N i k o l a   M o d a 

Gyakran ismételt kérdések

Személyesen is tudok vásárolni?

Igen, Hévízen, a Nagyparkoló tér 4/B-n található üzletünk, a Nikola Moda Olasz Butik.


Az üzlet kínálata megegyezik a webshopéval?

Csak részben, az üzletben nagyobb a választék és szakszerű kiszolgálást, tanácsot is kaphat.


Elképzelhető, ha a webshop azt jelzi, hogy a termék nincs készleten, akkor az üzletben van készleten?

Igen, lehetséges, kérjük forduljon kérdésével a 06 83 378 633 számon munkatársunkhoz, aki készséggel ad felvilágosítást vagy írjon nekünk a nikolamoda2016@gmail.com címre.


Hol találom a méretezést?

Minden a webshopban kapható termék leírásában részletesen tájékoztatjuk a ruha méretéről, centiméterben megadva.


Egyméretes (TU) termék mit jelent?

Ezekből a kicsit lengébbre szabott olasz darabokból csak egy méretet gyártanak. Így más és más testalkatra is megfelelnek, egyéni ízléstől függően. Centiméterben adjuk meg a termékleírásban a pontos ruhaméreteket és azt, hogy kb. mekkora méretre ajánljuk.


Kérhetem a rendelésem személyes átvételre az üzletbe?

Nem, jelenleg csak a futárszolgálatos kiszállítást tudjuk biztosítani.


Milyen kiszállítési módot válasszak?

Webshopunk a Foxpost automatára történő kiszállítást és visszaküldést preferálja, kiszállításnál 4.990HUF vásárlás felett ingyenesen utánvéttel, kártás fizetéssel vagy akár előre utalással is. Visszaküldésnél pedig 990HUF-ért Foxpost automatából, amit a vételár visszatérítésből vonunk le. Ezenkívül lehetősége van MPL és GLS szállítási mód választására is.


Fizethetek bankkártyával biztonságosan?

Igen, a bankkártyás fizetést az OTP BANK Nyrt. által üzemeltetett, biztonságos SimplePay rendszer biztosítja.


Mennyit kell fizetnem, ha utánvéttel kérem a csomagom?

Utánvét díjat nem számítunk fel, nincs további költsége.


Mennyi ideig küldhetem vissza a termékeket?

30 napos indoklás nélküli elállási időt biztosítunk minden kedves Vásárlónknak.


Az üzletbe visszavihetem az online rendelésem?

Igen, de a vételárat nem ott helyben, hanem 8 napon belül átutalással térítjük vissza.


Ha nem tetszik amit rendeltem ki lehet cserélni vagy levásárolni?

Nem, cserére és levásárlásra nincs lehetőség, minden esetben visszutaljuk a vételárat a hibátlan, használatba nem vett áru visszaküldése után.


A terméken található címke nélkül visszaküldhetem a terméket?

Nem, árucímke nélkül a termék használtnak minősül, kérjük ne vágja le, csak akkor, ha elnyerte tetszését és nem szeretné visszaküldeni.


Szabad e a terméket hordani, majd visszaküldeni?

Nem, a terméket csak felpróbálni szabad. Ha a termék használatba került, akár egyszer is, vagy az árucímke le lett vágva, estleg hordott vagy mosott akkor nem áll módunkban visszavenni.


Mit tehetek, ha az áru hibás, minőségi reklamációm van?

Kérjük hívja az ügyfélszolgálatunkat a 06 83 378 633 számon, vagy írjon nekünk a nikolamoda2016@gmail.com címre és találunk megoldást a problámára.